Tuesday, July 1, 2008

Ape kes dengan hari ini?

Tengah hari tadi malas nak keluar makan...

makan je roti kat pantri...

baeeeekk punya aku amik satu kaya roti...

sapu kat roti, then bakar...

tiba-tiba time aku makan...apsal rasa pelik je ni...

aku pun check balik kaya tu....

BAAAMMMM!

rupenye tu kaya expired...tahun lepas nyer kaya..huhu

pastu aku buang, aku amik pulak peanut spred..sapu2 atas roti....

aku pun bakar, then baru teringat nak check expired date peanut spread...

BAAAMMMM!

peanut spread tu expired 1 januari 2008!

aku dah takde selera nak makan roti...kendian aku check roti pulak...

BAAAMMMM!

roti pon dah expired 3 hari lepas...

say babai je la kat roti..huhu

2 comments:

eYaNacOMeY said...

haha..klaKor laa abg sapik nieh.. nie musti kes laPoo gilerr.. smpi xcek dulu expired date nye!!muhahaha..

Barrock! said...

alamak...saksi di tempat kejadian dh muncul...huhu..malunya...


lariiiiiii.....