Thursday, June 26, 2008

Kejadian malam ini.. :P

Hari ini kelam kalibut aku nak g ngajar..jam dah nak pukul 7.45 malam dah....

aku start motor terus g pusat tuisyen...

sampai-sampai depan klinik tu ade awek punya la ramai bersidai depan klinik makan aiskrim..

usha kejap..baik punya cover kemachoan....

Diaorang gelak-gelak, aku sempat pandang..bagi senyuman jual mahal...kikiki...

naik tangga..tetiba terasa apsal pelik je kaki aku ni?

KEBABOOOOOM!!!!

Rupenye aku pakai selipar sebelah lain sebelah lain....

Hadoi yai...aku down time tu jugak...

2 comments:

eYaNacOMeY said...

wakakaka..klako2.. xdpt ku bygkan!! muhahaha.. masok class bdk2 tuisyen xgelakkan kaa??hahaha

Barrock! said...

naseb baik masuk pusat tuisyen tu kasut tinggal kat luar...masuk dlm xleh pakai selipar...

huh! mujur....:P