Monday, July 21, 2008

Hujung minggu ku... (Season 2..part 2)


Sebelah malamnye pulak...aku, tengku, cengkering ngan zaid bergegas pulak (Ceh! bergegas...poyo je razz..) ke Sunway Piramid...hehehehe...konon2 nak main Bowling la....turut sama join kiteorang adalah Rina (akak zaid), Anor (adik zaid) dan housemate Rina (Miss A...sebab aku lupa nama die..teet! razz)....huhu..tapi malangnya sampai2 je ade hari keluarga kat situ...terpaksa tunggu sampai pukul 11 mlm kalau nak..huhu razz

Untuk mengisi masa lapang, kiteorang tengok la pameran bunga yang ade kat situ..humang aih! wangian daripada bunga-bungaan penuh kesegaran..razz...

kelihatan seorang apek sibuk membetulkan susunan bunga selepas melihat seorang jejaka sedang menangkap gambar beliau menggunakan phone nokia 5300..
makan malam? KFC snack plate je..huhuhu razz...lepas makan terus main bowling..hadoi yai! terasa mengah pulak...ape2 pun aku tetap yang tercorot..totooooot! razz


Tiada dalam gambar...aku! sebab tgh amik gambo..huhu
Lihat la aku kat mana? huhuhu..yang pasti malam tu sengatan aku x berbisa..mesti aku kena mandrem ni...
Teknik yang sangat berkesan untuk menakutkan pihak lawan..teknik imbangan kaki hasil gabungan teknik tarian ballet+bowling berirama...