Monday, July 21, 2008

I'm on Diet!

Pada bulan ni aku isytiharkan sebagai bulan diet kaw-kaw bagi aku...semua ni bermula apabila aku mendapat pangggilan interview untuk jawatan pegawai sains kat mosti 29 julai ni..jadi aku terfikir "loh! sekarang ni berat badan aku dah makin meningkat...Jadi, aku kene kurangkan sikit untuk nampak best..kebetulan! 3 ogos ni member aku lak kawen..ish xleh jadi ni..jadi mulai sekarang marilah kite semua berdiet!" (sambil berdiri tegak, menggenggam kedua belah tangan dan muka penuh bersemangat..) Lagipon sejak habis belajar, beratku makin naik bagai dipam-pam...x henti-henti lak tu..huhuhu
Inisiatif pertama...aku beli majalah men's health sebagai rujukan..inisiatif kedua..aku join forum then bace ape2 maklumat dari situ..huhuhu...cry(ape punya plan daa...?) akibatnye...aku jumpe satu produk yang berkesan dan dipercayai ramai..Herbalife! yaay! aku amik satu set...Formula 1 + formula 2+ formula 3+ botol shacker+sudu herbalife dan kotak...hehe..dieorg pos straight ke rumah...langue

ini la shacker nye
Jangan x tau produk ni mmg stok level antarabangsa la...die gak taja bermacam-macam ahli sukan dunia..xcaya tgk la jersi dieorg..so, kira established dah la...berdasarkan feedback pon...banyak yang positipnye...huhuhu..aku berharap kali ni cita-cita aku (huhuhurazz) kali ni akan tercapai dengan herbalife...huhu razz

Ha! nilah contoh pengguna yang mkn herbalife..huhu aku jumpe yang tulisan cina je razz
set pertamaku...tidak seperti di dalam gambo..ni hiasan je....Oh Ya! set pertama ni aku beli ngan harga Rm 284 je..dapat harga ahli..maklumla beli dari rakan-rakan forumer je...hehe..inilah untungnye kalo bergiat aktip dalam forum..hihihihi...langue

Korang! kalo nak tau..aku start consume product ni mula isnin (14/7/08)..dengan berat permulaanku 91kg..(huhuuhu..beratnye...cry) hari ni aku timbang (jumaat 18/7/08)...berat aku dah 90 kg! yaay! walaupon sekilo tapi bagi diriku, ia amat berharga..waaah! macam tagline iklan lak....sila berusaha! yaay!venere

3 comments:

Anonymous said...

weh aku dah 3 bulan makan herbalife ni..tp aku amek formula 1 je..xmampu nak beli satu set..mahal...tp kurangnya x banyak sebab aku x amalkan betul2....huwaaaaaa

Barrock! said...

huhuhuhu...

tapi mmg berkesan la...skrg aku dh turun 2 kilo!!!!

Yaaay!

berat dulu=91
berat sekarang= 89

Anonymous said...

wah wah..
chaiyok2!!!!

hmm.. tercabor rade... =p