Saturday, July 21, 2007

tentang housewarming!...

Ok..housemate aku yg cadangkan plan ni..ni kate..ape kate 1 hari kite buat makan2..ajak sume org...buat bbq..sume org lepak2 umah kite sambil makan2...hehehe..aku seperti biase setuju je...so, plan nak wat hari sabtu 14 july..tapi, last2 hari yang di cadangkan tu housemate aku ni kene kursus la plak...so, aku ngan scott ingat x jadi la...kami pun hu..ha...hu...ha...kt rumah tanpa sebarang aktiviti...
tup tap...pojan pon balik..pastu die cakap plan diteruskan...tapi tuka hari ahad...die ckp ptg sabtu...so malam minggu tu kelam kalibot la kuar 1 rumah g alamanda beli brg2 nk wat jamuan...time ni la baru nk beli senduk kuali (sbb rumah ktorg ade dapur je...tapi xda gas...utk 6 bln yg lps...huhu)...gas plak...beli je la pg ahad tuh...kan...
Esoknye...hari ahad...lps je asar dh start masak2 mihun ngan bakar2 ayam..peh...ghamai gle yg dtg...scott ckp kt aku...ajak la kwn ko dtg...dtg kemende?...member2 aku berterabur dh...aku sorg je duk kt bangi nih...mn ade member...hihihi...ade pon bdk2 lab aku yg hampir semuanya pompuan...mesti dieorg segan nk dtg coz ramai yg dtg ni sume lelaki je..huhu...So, aku tukang bakar ayam je la dr ptg tuh smpi mlm...yela...ini la naseb org xda kwn...hehehe...tapi ade gak kwn2 dieorg yg aku leh msk je...lyn je...yg pasti walaupun ngan kawan2 pojan...aku enjoy je the moment..hehe...xde la aku terperok je sorg2 kan...?
at last...abes gak jamuan yg kelam kalibot nih...ape rase makanan yg ktorg buat...?..biasa la org bujang masak...hehehe...tapi tekak bole telan layan je la...aku pukul 11.30 dh tdo...al maklumla...pnat seh...dr pg...hehehe...pdhal aku tdo sbb dh kenyang gle...
owh lupe nk bgtau...mase jamuan tuh ade kawan pojan dr hulu langat bawak durian dr kebun durian yang berekar2 tuh...peh...satu bonnet tuh!..aku layan durian sampai perut sakit pastu panas bdn...(gayat le tuh...dh lame x mkn durian byk2) si nazri lak bantai demam...(sbb kt rumah ni aku ngan nazri slalo jd partner time ngadap durian nih..hahahaha)..ape2 pon yg pasti skrg aku dh slesa gile ngan rumah ni and skrg aku mcm sayang gle umah ni...dh ok dah...hehe

No comments: