Saturday, July 21, 2007

aku terlanggar burung...huhu

Ok..hari khamis yg lepas..kawan aku si tengku dtg sini...nk interbiu...kat shah alam..aku plak atas dasar setiakawan yang tinggi sanggup amik cuti 1/2 hari nk temankan interbiu la (konon2 kawan mithali 2007)...pas tu aku hantar die kt umah member aku kt sibertel...
pastu..setelah aku melewati dpn tmpt org berlatih maen golf tuh...aku nampak la burung tiong bodoh tuh duk tepi jalan...tetibe time aku lalu agaknye die bantai terkujat...die terus terbang...aku xleh elak aku pon terlanggar..yg hampeh tuh cara aku langgar..sbb kalo aku langgar gune motor aku xpe le...penyek skit burung tuh..ini x...die terbang...pastu die langgar helmet yg aku tgh pakai tuh...kuat gle bunyi hentakan die...naik pening aku...rase mcm ade org baling batu kt kepala..huhu..hampeh betol!...

aku x tau ape jadi kt burung tuh...aku harap die cedera parah...muahahaha...yg pasti pastu kt helmet aku ade terselit bulu burung tanda kenang kenangan dari burung hampeh tuh...cis!

burong tiong hampeh yg xda etika time terbang. Gambar sekadar hiasan. xda kene mengena samada tiong hidup ataupun tiong yang telah meninggal dunia...

2 comments:

ruru said...

kuang3x..
salah lagi la
bukan pak akob tp pak ayub..
nnt la..
ku cite kat aishah
:p

Barrock! said...

Teet!
pak ayub ek?...loh! salah lagi...
kan aku dh cakap...name2 ni aku lmbt skit nk ingat..huhu...

ruru!..off topic la...