Saturday, July 7, 2007

Pendaftaran master dibuka skarang...!!


Aiyoo amma!...pendaftaran master dh start 5 Mei hari tuh..hoho..kelam kalibot la hari tuh sebok nk dengo taklimat sane...taklimat sini...berlari berkejaran nk g DAM tuh dengo taklimat...hehe.. ramai gak la pelajar2 asing nih yg daftar yg rata2 sah2 dari Iran ngan Sudan...huhu...Boringnye mmg yang amat..tapi kene la dengo kan..mana tau senang di kemudian hari...hehehehe


pkl 2.30 ptg baru la daftar kt PPS tuh...naseb baik x lame...semuanya berjalan lancar..dan!...
sekarang secara rasminye aku mengumumkan aku adalah pelajar sarjana UKM!..Yaay! selamat datang kembali ke dunia seorang student yang kelam kelibot (hihi...aku suke perkataan 'kelam kelibot' nih..ade unsur komedi..hihihi..same ngan pekataan badigolsoot..hehehe)...utk sem nih aku daftar 12 unit utk 1 sem...harap2...kali nih pointer aku tinggi gle! sbb aku bersemangat utk kembali ke gelanggang pembelajaran dengan semangat yg baru!...


Lihatlah Dunia! tucci chekek dah kembali!...erk! macam x ganas je bunyinye...

Lihatlah Dunia! Barrock telah kembali! Watch Out!...


hehe...baru ganas!..Ok! sila berusaha!

Pesanan utk pegawai sains: aku skrg barulah bukan staff...aku bukan lagi it's complicated...jadi aku adalah student...so, aku xleh jd kawan ko and x leh ajak g maplei...hahahaha...


1 comment:

The Falling Star said...

hahahah
sila amik perhatian pesanan maut tuk pegawai sains tuh dari barrock...hahaha