Saturday, July 21, 2007

kejadian yang berlaku pada hari isnin 15 julai...

Ini adalah peristiwa yang berlaku pada seorang jejaka berbintang scorpio, masih bujang dan merupakan seorang pembantu penyelidik di universiti tempatan.....

pagi tuh seperti biasa aku g keje la...pepagi tuh...cahaya die ok...cuaca die ok...sume cam ok je...aku bgn2 tdo tgk...ya ampun! bersepah nye umah...ye la...smlm kan party kt umah aku...tapi aku mls nk kemas terus g keje...

aku x tau nape...tapi hr ni cam xda mood nk keje...rase x bersemangat...rase cam nk tdo je...baring2 kt umah...so, aku pon surf intenet la...bace forum la...naseb baik kene g kelas..tapi abis kelas pon x bersemangat..hadoi hai!...hari tuh mcm panjang je...x saba nk blk umah tdo...ptg lak hujan...lagi la menambah nafsu tdo aku...

kujur 5 ptg tuh balik dr keje...scott dh sampai umah dah...siap tgh sebok2 nk goreng kledek (tgh semangat nk masak..hihi...dapur br ade gas kan...)rupe2 nye bkn aku sorg je xda mood...housemate yg lain pon same...

pojan: keje smpi tgh hr..pkl 12 die balik umah tdo
nazri: hehe..x keje langsung...amik mc...die demam..sbb overdose durian smlm...
tompel: tgh hr die balik umah jap semata2 nk tdo...huhu..
scott: die pon ngadu ngantuk...tapi die tdo kt opis je...
aku?: x semangat je...tapi mmg rase ngantuk je...mcm nk tdo...

ptg tuh lps makan kledek goreng scott...aku, tompel, nazri bantai tdo walaupun dh ptg...dan malamnye pulak sume tdo awal...huhu..

No comments: