Wednesday, October 29, 2008

Majlis Konvokesyen Kolej Professional Mara 2008

Akhirnya konvo jugak adik aku setelah berhempas pulas, memerah keringat..(cecece! tibe aku terbayangkan orang yang tengah basuh kain kat tepi sungai..dengan penuh semangat kesukanan....dengan sedaya upaya menghempas kain sambil peluh berjujuran...razz -stop- ) Okla..seperti yang telah sedia maklum..majlis ni diadakan di PICC Putrajaya yang mana merupakan first time la aku datang sini..okla..macam dewan-dewan yang biasa..huhuhu...razz

Tak tau kenapa..kalo diikutkan tentatif program, majlis start pukul 9.00 pagi..tapi sampai pukul 9.30 pun student yang nak konvo bole relax je lepak-lepak kat luar..adoi yai..akibatnya, majlis start lambat..huhuhu..memang 'professional'..hahaha..sesuai la dengan namanya..seperti biasa majlis konvo ni takleh masuk ramai-ramai macam orang nak tengok konsert, so mak n bapak aku je la yang masuk...

Disebabkan tu, aku pon membawa la dua orang adik aku ni berfoya-foya (yang sah-sah dieorang ponteng sekolah hari ni.cet!razz) sempat jugak la ajak main bowling, makan-makan dan jugak shopping serba sedikit..almaklumla..adik aku yang pompuan sorang tu baru abis PMR, so takpe la berfoya-foya sekejap..teet!razz


Dah akhirnya disebabkan overrun...majlis konvo tu tamat pukul 2.00 petang..adoi yai..jenuh la aku menunggu..rentung dah...disebabkan itu jugak secara automatiknye aku tercancel plan aku nak g talk kat inbiosis..mana taknya..majlis abis pukul 2..pastu nak gambo lagi..pastu tak puas gambo biasa, nak gambo studio la pulak..pastu nak makan lagi..kelam kabut sana sini dekat pukul 4 jugak la baru blah dari Putrajaya..adoi yai..penat seh....gambo semua kat camera..x sempat transfer...nak snap kat camera hp, time tu hp bateri kong la pulak (which is typical case for me..teet!razz)..so, gambo yang sempat ni tak hairanla gelap sikit due to lack of energy..huhu..

2 comments:

noV said...

mana gambar time konvo? tak bleh ambik gambar ke?

Barrock! said...

ade..nanti la uploadkan..blom transfer lg