Monday, October 20, 2008

Computer aku...

Dulu-dulu..dalam post yang lepas aku ade cerita monitor aku rosak kan...

entah macam mana die ok sendiri...aku pon suka hati...

tapi, tiba-tiba sabtu yang lepas die buat hal lagi....kali ni korang tengokla sendri..

Image Hosted by ImageShack.us

tiba pulak paparan die kat tengah je..dah tak full satu skrin..hangin betul aku...

memang sengaja nak tempah maut monitor ni..aku bagi tempoh sampai hujung bulan ni, kalo die x baik sendri..aku angkat skrin baru..amik ko..baru ko tau...
(padahal dah lame dah nak usha skrin LCD baru..kikiki)

korang jangan tak tau, aku update blog dalam paparan macam ni la...huhuhu..begitu kental semangat aku nak update..hahahaha

1 comment:

eYaNacOMeY said...

wah..gigh yek update blog..bags2..

p/s:: bli jerlaa skrin baru..kiter pon terase nk bli laptop baru..coz skrin laptop dh makin nazak gayanyee..huhu