Sunday, March 2, 2008

Berehat selepas larian yang panjang..

Minggu ni seperti biasa, hujung minggu aku dipenuhi dengan duduk kat rumah...layan crite bersiri yang aku dh burn dari member aku..:Pape kes lah..itula kalo dh mula layan..dh x bole brenti dah (xde pain killer yg boleh hentikan ketagihan tgk drama bersiri ni tau...jadi, sila hati2 !) aii...tapi tu kes lain...lain kali aku crite...ape kes?

Rasa seronok pulak malam minggu dapat keluar untuk enjoy...seriously, aku mmg dh lame x kuar enjoy2 mcm nih..hehehehe...masalahnye aku xda geng yang jenis keluar malam, then balik smpi tgh mlm, kat sini dan buat masa sekarang nih...aku crite pasal enjoy ni jgn lak ade yg salah faham..errk, just keluar main bowling ke, karaoke ke ataupun tgk mid night movie...sungguh menyeronokkan..hahahahaha....kalaulah ade member baik aku, si Zaid tu mesti best..sbb ktorg mmg kaki jalan...sejak aku kenal die dkt sains muar duluh...kalo outing xsah round bandar Muar (dgn cara jalan kaki je tau!)..orang lain outing sekejap je...tapi kalo ktorg outing xsah kalo x smpi ptg..hihihihi..ape kes? sampai lah bile dh masuk ukm, kalo dpt je biasiswa JPA tuh time awal sem...alamatnye merayap la kitreorg dr pagi smpi la ke mlm br balik...tapi tuh sume kes lame...skrg zaid kat Kulaiiiii sana...and aku kat Bangi..hehehe :P kalo ade kelapangan ade ler jumpe...naseb2 jer :P

Hehehe..agak hilang rase tension aku..yelah time karaoke jer aku dh menyumbengkan lagu, time main bowling dgn bergayanya aku menduduki tempat tercorot antara semua...hahahahaha...but it was fun...realy fun...rasanya macam berhenti seketika dari larian yang panjang..dan rasanya aku memang dlm pelarian..Aiii...percayalah! untuk menjadi seorang pelajar master secara penyelidikan, berumur hampir 24 thn, masih belum mempunyai kerjaya yang stabil, berbintang scorpio, tidak mendapat gaji sejak bulan januari lepas sampai sekarang dan masih bujang (sempat promote! hahahahaha :P) kadang kala memang meletihkan...letih... bile dapat peluang sebegini...terasa ringan sedikit beban dalam otak aku (walaupun aku mengharapkan berat badan aku berkurang setiap hari, masih belum menjadi realiti...tapi bile beban kat otak aku ringan sikit pon ok...wakakakaka!) Ia betul2 suatu rehat dari larian yang panjang...lepas nih aku kene sambung berlari...Sila berusaha! lagi setahun lagi untuk aku habiskan master sebelum aku lari jauh2 dr UKM..hahahaha (harapnye.....:P)

1 comment:

Anonymous said...

oit barrock..aku pun henjoy gak sbb 1st time karaoke..mmg release tension siot..singing therapy!main boling not so enjoyla sbb dpt bola yg tabest..(tak reti menari,lantai plak disalahkan wekekeke) tp mmg enjoyla...thankx sbb join
papepun sora ko dgn meghang mmg best...malu aku