Wednesday, March 19, 2008

Pilihanraya Malaysia....

Ake!

Malaysia kini mempunyai angin baru...hahahahaha..yup! pada pilihanraya yang lepas Malaysia mengalami rombakan politik apabila keputusan pilihanraya kali nih menyaksikan kemenangan besar pihak pembangkang dan berjaya menakluki beberapa negeri yang diibaratkan sebagai lubuk emas bagi Malaysia...:p

Hehehehe...aku bukan ape, tulis pasal pilihanraya nih lambat sikit sbb aku sure banyak blog lain berlumba-lumba tulis pasal bende nih...lagipon aku bukannye minat bab2 politik nih...hakikatnya, malam kiraan undi sabtu lepas, pkl 12 aku dh tdo...x kuasa aku nak tunggu keputusan pilihanraya nih...esoknye baru aku tau...itupon dh pkl 3ptg sbb x sengaja terbaca kat blog org....ape kes?

Ape2 pon kepada yang menang jgn lupe tunaikan manefesto korang (selangor dh mula tunaikan...mulai april, bil air bawah rm30 free!) kepada yang kalah, lu fikirlah sendri (pinjam tagline Nabil...oh Ya! Nabil menang Raja Lawak! aku suka Nabil nih buat lawak...lawak kreatif...bkn lawak memperbodohkan diri sendri @ lawak murahan...bagus!)..
Tahniah Abang Bil...ahakz! Lu fikirlah sendri....

p/s: aku x turun mengundi haritu sbb bercuti ke L.A bersama peminat...Teet!..huhuhu..sorrylah aku x berkesempatan...lain kali aku undi lah ek...:p

No comments: