Tuesday, November 6, 2007

Ada apa dengan WQQ 9852?

alhamdulillah...akhirnya penantian aku berakhir akhirnya...mana taknye...akhirnye motor yg ku tunggu-tunggu sekian lama dh samapi! Yaay! \(^.^)/ hehehehe

Sebenarnye...aku x plan nk beli motor baru tapi adik aku nk sangat motor modenas aku tu...jadi terpakse le aku beli motor baru...hehehe...jadi pilihan untuk motor baru tuh...sah2 la the hottest motorbike in town...hahahahaha...Yamaha LC135...hehehehe..aku order warne merah...tapi xda stok...jadi dpt ler warne hijau...hahahaha..dh mcm motor suria perkasa hitam plak...

so, inila motor aku...br je amik pd...erm..ntah bile ntah aku dh x ingat tarikh die..hehehe...:P tapi skali aku bawak g INBIOSIS...bile balik jer terus berlumpur motor aku...hahahaha..maklumla keje kt tgh hutan...hahahaha..

ehe...180 maximum..mmg untuk rempit!


perbandingan antara 2 motor...kuikuikui...slamat tinggal modenas!

No comments: