Monday, October 29, 2007

Raya Celebration Part V (Final episode)

hadoi hai...marathon aku update blog mlm ni...ni kang jap agi nk wat keje2 research aku lak nih...huhuhuhu...x tdo mlm la aku ni....ok..utk final episode nih...hehehehe...xde mende sbenarnye....skrg adalah time open house!..asyik makan..makan...makan...aku nyer member x la ramai yg wat open house...ade le sekerat due....hahahahaha...yg pastinye...3 november ni..member satu skolah aku, azreen nk kawen...dh pos dh kad die...hahahahaha..insya allah aku g...huhuhuhu...

kat sini aku nk ucapkan makasih byk2 kat

Cik Da...sbb buat open house kt umah die kt Klana Jaya tuh..huhuhu..sedapnye nasi dagang kt umah ko tuh....

Ct Nurmah...sedap rendang ko sbb pedas..!!! hahahaha

Kawan Wana...walaupon dikau x kukenali namun aku tetap sampai dgn muke x malu...~alasan sbb temankn member...hahahahaha... :P

wana...sbb bagi aku lenjan kreta picanto ko tuh...huhuhu..aku isik minyak balik tau!

Tompel...akhirnye sampai gak kat umah ko...hehehe..mkn soto jawa tuh....

sensek...sbb dtg umah aku tiap2 minggu...hahahahaha....dhla tiap kali ko dtg...satu rumah aku jd kelam kabot! :P

Zaid...sbb termakan pujukan aku untuk datang ke bangi semata-mata nk karaoke je...hahahaha...

kepada semua! selamat hari Raya...mahap zahir dan batin!...kepada yg tgh blaja...good luck...kpd yg dh keje..kalo x best..bestkan..nanti2 lame2 nanti ok la...biase le....:P

sebagai gambo hiasan, ni gambo Mr.N ngan Mr. A yg asyik bertekak je sepanjang jalan nk ke rumah Tompel...ya ampun! malas aku nk msk campur...lebey baik aku lyn blues....:P

No comments: