Tuesday, November 6, 2007

Perkahwinan sorang lagi member....hihihi


Ok pada 3 november lepas...kahwinlah sudah budak kelas aku time smkkt dulu...si azreen ler...hehehe..dulu aku mmg agak rapat ngan die nih...apatah lagi duk tanjung bidara sesame..kelas sesame..naik trak sesame..dan yg paling penting, suke tgk crite hindustan jugak (hahahaha..ni dulo2 la...skrg tdak lg)...

plan mmg nk g tengah hari...tapi last2 x jadi coz masayo kerje smpi ptg..pkl 4 br balik...terpakse le g ptg...jadi, pkl 5 ptg baru nk gerak dari melaka ke muar!..hahahahaha...aku g ngan bayah n masayo...naseb baik la famili die kenal sgt ngan aku...hehehe..xle segan sgt kan...

hahaha..pengantin die pon dh x rupe pengantin aku tgk...hihihi..ni la gambo yg sempat snap...kamera pon lupe nk bawak...naseb baik ade hs camera...huhuhu :P

On da way!..aku suruh bayah amik gambo semua...alih2 muka die ngan mas jer lebey...aku dpt msk sikit jer..:P

mentang2 la br kawen...ecececece....hihihi...sbb dtg petang...pengantin dh x serupe pengantin dh!
Berdiri dari kiri: Siti Nurbayah Alias, Megat Malfiz Ismail, Mohd Shafik Mohd Jamil, Siti Masayu Yusof
Duduk dari kiri: Imran dan Nur Azreen Ismail (newly weeds!)

No comments: