Tuesday, November 6, 2007

Insiden-insiden dalam hidupku...hahahaha

Insiden di kedai motor..

situasi 1: aku nk beli motor...so, nk urvey2 la ngan kumbang...nk tanye ape2 ker pasal motor yg nk beli...

aku: Boss...kalau beli motor sini kan...ade bg vaucher kan...vaucher tu untuk bikin ape?
tokei: untuk u dpt diskaun la...buat sport rim @ u nk wat box..
aku: owh...ye ke...err...kalo sport rim mau tuka brape ha?
tokei: err...brape?u nk psg kt mn?
aku: nk psg la...kt motor nanti..
tokei: aiya! motor Lc ha...sudah siap2 psg sport rim ma...u x payah susah2 nk psg...
aku: :P

situasi 2: mase nk beli motor tu la

aku: Boss...saya nk motor yg ade starter automatik bole ke?
tokei: apa pasat?
aku: saya nk yg ade automatik starter la...x nak yg ade kick jer..
tokei: Aiya! semua motor LC ade starter automatik maa...sudah siap2 maa...
aku: :P

Insiden di rumah

situasi: pd petang yg bahagia...aku balik kerje...pastu sorg2 kt umah..jadi aku rajin kemas2 rumah sambil menyanyi dengan riang gembira...semua lagu ade...lagu raya? lagu kawen?..hahahaha..namakan saja...:P lepas kemas2, nk buang sampah...keluar dari umah sambil menyanyi2..tibe2 bile sampai kt tempat buang sampah...Teet!

aku: alamak! ade plak org seblah ni...(sambil tersengeh2 kerang busuk, bile ternampak org seblah tgh duduk kat luar rumah )
org seblah: thehehehehehe...(gelakkan aku lah tu)

terus aku masuk umah pastu duduk kat satu sudut sbg tanda trauma...hahahahahaha..:P

untuk makluman, org seblah rumah merupakan seorang wanita berkejaya, kerja kat serdang, masih bujang dan suka membasuh kreta...:P..Teet!

No comments: