Sunday, October 28, 2007

Raya Celebration Part 1


Huish...agak lame la aku x update blog nih...spt biasa...aku kan manusia busy...so, memang kekadang tuh x sempat nk curi masa...al maklumlah...dh hujung sem ni...mane nk siapkan tugasan lagi, nk siapkan report lagi....nak prepare presentation lagi...hehe...tapi, tension2 pon...aku kene pandai handle....takkan la busy skit je...nk bad mood...kejap2 je bad mood ok la...pastu baik balik...eh! ape aku merepek da....

ok...untuk raya thn ni...huhu...yg pastinya aku isytiharkan sebagai raya muflis...kenapa? sebab duit gaji yg bertimbun yg aku dpt skali tuh...mcm2 bende aku kene settlekan....hehe...thn ni jugak aku x bg duit raye (walaupon kenyetaannya member2 aku yg lain sume sebok2 dh bg duit raye)...sebagai alasan, aku just ckp msh student (alasan lempok...eh silap! lapok)..hihihi....ni la senarai budget aku yg buat aku bankrap....

1. down payment motor baru sempena raya - RM 1744

2. phone baru sempena raya - RM 660

3. Budget mercun untuk adik (stok bakar duit) - RM 30

4. Stok untuk hadiah mak aku..hihihi - RM 100

5. Baju untuk melaram pg raye - RM 300

6. Top up raye (khas utk wish raye kt member2) - RM 30

7. Belanja minyak time beraya - Rm 100



Total semua = RM 3134.00 tunai....

perghh...gile...x penah aku blanja sebanyak ni...btol kate org...makin besar periuk...makin banyak keraknye...kalo time study nih...rm 3000 nih boleh gune untuk 1 sem...skrg?...hahahaha..dlm mase x smpi 2 minggu bole habes...muahahahaha...slamat kembali mee2 segera yg telah lame aku tinggalkan...huhuhu...alamat smpi hujung november nih terpakse le rajin2 kan diri posa sunat...huhuhu..:P

No comments: