Monday, October 29, 2007

Raya Celebration Part IV

Raya @ INBIOSIS...akhirnya!...ade gak jamuan raye buat inbiosis...hehehe...sume org melaram baju raye..hihihi..aku pon same...tetibe jd YB satu hari...hehehe...byk gak lauk yg ade...ade lemang, rendang ayam, ketupat, satay, nasi tomato la..kuih raye la...mcm2..x terhabis mkn...tapi yg hampeh tu...esoknye sume org sakit perut terutamanya sesiapa yg bawak balik sume lauk2 lebey tu lps jamuan...hahahaha..tu la..org tamak selalu rugi!..padan muko! hihihi...jahat seh! naseb baik aku x sakit perut sgt (menunjukkn aku x mkn byk...hahahahaha)

gambo terselit..hihihihi..budget angker la diri kt pintu tu....


hahaha...gambo kontrobesi..malu2 plak...

pose ketiakku belum masam...hahahahaha..tengkiu deodoren dashing!..hahahaha..jgn betulkan komputer anda bile tgk muke analone tuh...hahahahaha


hihihihi....apai tertdo...byk mkn lemang....:P..si sue model ubat gigi mukmin...


gambo budget...huhuhu..segannye!


Formation V....part I..tgk gigiku...xde terselit cili kan?...hahahaha


Formation V...part II


hahaha...contoh pesakit lutut yang kronik dari Rumi...hahahaha

2 comments:

Anonymous said...

em..suma bley jadi model..model inbiosis..hehehe..esp ko..mana leh lawan... :p

cik me3ko said...

model?.. ye ke adah?.. aku nk booking si syafik ne. jadi iklan model baju raya kedai mak aku.. dah nego2.. mak aku pun dah berkenan,, tahun depan,, muka syfik terpampang dalam poster.. hahhaha.. =)