Monday, October 29, 2007

Raya Celebration Part II

Ok...hari raya pada hari sabtu 13 okt...hari khamis 11 oktober tuh aku dh balik dh...naik bus...ingatkan balik awal kurang la saingan nk balik...hehe..banyak la...ramai gle org dh start balik...hehe...aku bertolak dari ukm agak tengah hari jugak la...dan dengan back pack aku (br beli tuh...terbang gak la duit aku...huhuhu...)dalam backpack tu usah ditanye le pemende...mcm2 bende aku sumbat mcm org nk tour europe la pulak...huhuhu....

ok bile sampai seremban, ramai gile org nk ke bahau...naseb aku baik...dtg2 jer..ade kosong lg bus ekspress ke bahau...tu pon dh pukul 5.45 ptg!...aku x sempat nk beli roti...yg sempat aku beli pon air soya sekotak....takut2 x sempat nk buka..minum je soya..huhuhuhu...



nak di jadikan cerita...dlm bus...aku sebok la main2 msg ngan member2 aku....(hint: hujung name glamour budak tu...klemak)...hahahahaha....perjalanan nk ke bahau plak lembab gle....sbb byk kreta menghala ke bahau...tambah2 plak..dgn kreta rosak la...eksiden la...melembabkan bus yg sedia lembab....tibe time buka...aku nk buka nih...tapi mamat yg seblah aku nih mcm xde mende nk buka...SEGAN LA PULAK AKU NIH...ye la...takkan nk buka pdhal die xde mende...kalo aku beli 2 bole la pass2...hurm...last2 aku x buka..aku buat2 tdo...dlm diam2...aku curik2 korek hidung untuk membatalkan posa...muahahahahaha...mn de...saje jer...dh lame x korek...hahahahahahaha....
mujur la sampai kt bahau x lame pas tu...aku risau bukan ape..mamat tuh siap ckp2 sorang (dlm nada perlahan)..lapa..lapa..lapa...takut plak aku...psycho ke?...pastu gelisah mcm ayam cirit birit plak...huhuhuhu..sebelum aku turun bus...aku sempat cilok majalah hai yg ade org tertinggal dlm bus tuh...hahahahaha....:P nk harap aku beli jgn harap la....akhirnye aku buka...pkl 8.00 mlm....hehehehe

No comments: