Wednesday, August 22, 2007

Kontroversi Barrock....

Aku x ingat la bile...tapi satu hari tuh aku boring gle so aku surf la mana2 blog yg ade...tetibe aku terjumpe satu blog yang sangat menarik...mmg aku akui...isi2 di dlmnya mmg menarik minat...so aku bace la isi kandungan blog tuh...tetibe aku rasa menarik jadi aku pon nk share ngan member2 aku nih...hahahaha...jadi aku pon copy cerite tuh..isik kt blog aku...sbb time tuh dlm otak aku ade 2 bende je...

1. aku nk kongsi ngan member2 blog aku bende nih (member blog aku x rmi pon..rujuk link..hihi..kalo x caye tgk statistik view blog aku..bukannye beribu-ribu lemon yg tgk..)

2. sbb aku rase member2 aku je yg tgk (org lain xde jengok), so aku x kesah la masukkan..kalo rmi yg tgk blog aku...sure aku akan terfikir psl copyright kan sbl aku copy kan...

So, aku masukkan tu pon dh lame...member2 aku pon dh bace..and post aku pon dh x view lg kt main page...kalo ade org nk view pon die kene la click kt tag yg ade...hahaha...aku pon dh lupe dh post tuh..sume nye mcm biasa...hidup rukun dan damai...hahahaha..member2 aku pon tau post tuh bukan aku nyer..kongsi2 je...bende yg menarik...

tetibe ntah brape hari bulan ogos ntah (aku pon x ingt sbb aku x update blog mase tuh)..tuan empunya post yg betol2 tuh view blog aku...ntah dr mane x tau ar...pastu die msg gune chat box aku...tapi sbb aku busy...aku x prasan la...alih2 13 ogos aku bukak tgk dh ade msg2 tuh ngan msg sape2 ntah perli2 ape yg ade kt blog aku...hahahaha..memula aku pelik...ye la...dh nape sume attack x pasal2..rupe2nye marah psl post tuh...loh...ok...copyright katenye...ok..mintak buang?...yela...buang...dh die punye artikel ..mmg hak die le...silap aku gak yg g copy...lain kali aku suppose ltk link je...

Oh ya...pasal profile tuh..hahaha..yg ni klako...ade yg cube nk provok aku psl profile...yup aku akui profil tuh dr Dr. fadzillah kamsah...tu personaliti melalui bulan kelahiran...aku lahir bulan oktober..so, tu personaliti bulan oktober...hahahaha..aku x pandai nk karang2 crite psl diri aku..(nanti org kate angkat bakul sendiri la pulak)..hahahaha...so, aku masukkan je la...nanti kt bwh profile tuh aku mskkan la rujukan die..hahaha...macam2...

So, aku dh buang dh post tuh mase 13 hb tuh...tapi sbb aku busy...aku x sempat nk tinggalkan msg atau post maklum balas kt blog aku..jadi, kat sini aku nk wat pengumuman...sesape nk bace blog menarik yg aku crite td bole la ke link nih http://fazamania.blogdrive.com/. penulis blog ni ade byk bende menarik dan unik untuk dibace...kalo korang bace blog nih jgn lupe letak komen skali..bkn ape nih tanda penghargaan utk blogger..hehehe

So, aku mintak maap la byk2 atas post tuh..i get the msg...and the email..hahahaha..
moral of the story...lenkali aku ltk link...ok..

No comments: