Sunday, August 5, 2007

Kembali bersiaran dari Konti seksyen 8, Bangi

Ok..aku kembali semula dalam dunia blog selepas seminggu bercuti...hehe...sbenarnye bukan ape...aku busy skit seminggu lepas...biasa la...aku kene present research aku kt dpn Dr Munir...dan yang pastinya...hasil die x brape ok...tapi xpe la...it's ok...inilah risiko menjadi saintis..hehe..chewah!

Ok..lg satu nex week...aku akan mendapat ijazah aku...hahaha..klako lak bile fikir2 balik..org lain dh dapat dh skroll dieorg...tapi aku br nk grad...xpelah...lambat skit...daripada kandas terus kan?...hahahaha...hurm...11 ogos la aku grad..perasaan aku?..hehe..itula peliknye..aku rase biasa je...maybe sbb aku dh pernah tgk org konvo jd mcm dh bleh agak ape yg aka terjadi...hahaha..so far, aku xde le nk tungkus lumus nk prepare hari konvo tuh..blur ah...ade yg kate nk pki bj mlayu...ade yg nk pki sut sume..aku plak?..ntahle...simple je kot..yg pasti aku kene pakai seluar, baju ngan kasut...pki tie kot..ntah..hehe

aku harap pas konvo...hehe..terus bersemangat seperti biasa!..Yaay!

No comments: