Monday, September 3, 2007

Majlis Graduasi UKM 2007


Pada 11 ogos yg lepas..selamatlah aku konvo selepas 3 tahun setengah duk habiskan blaja kt bumi ukm tuh…aku dpt sesi ptg..so, relakslah sikit kan…hari aku konvo tuh jatuhnye pada hari sabtu…so, just nicelah untuk family aku berkumpul sesame…tgk pesta konvo ukm mcm mn…hahahaha..biasa je sbenarnye..x teruk..x jugak hampeh…hihi…
Perasaan aku?

Well, untuk konvo aku mcm x rase ape2 sgt pon..kalo korang nk tau hari jumaat tuh aku x sure lg aku nk pki ape..disebabkan itu, mak aku asyik talipon je…suruh beli baju la..seluar la…member2 kt lab pulak asyik tanye je nk pki baju ape…baju melayu ke? Suit ke? Xpon kemeja ape…aku mmg blur gile…so, tgh hari jumaat tuh aku beli la baju kemeje sehelai..ingat nk cari baju warne ungu cair (sbb aisyah kate ungu cair agak ok la…)skali…mase kat kedai nmpk warne baju tuh mcm ungu cair tapi bile balik umah rupe2 nye warne biru cair..hempeh btol…bantai je…jadi aku pakai kemeja biru cair ngan suar warna khakis…hahaha..bantai je…
Semasa konvo? Ape terjadi?

Yeah..aku konvo skali ngan si azwan tuh, member se bioinfo…naseb baik ade geng..walaupon sorg…junior2 bioinfo pon ade tapi aku x duk ngan dieorg sbb time tuh aku dh tercepat msk dewan..so, x jumpe dieorg..hehe..memula masuk dewan aku mcm cuak jugak la..last2 sbb lame sgt tunggu samapi giliran aku, aku ngantuk lak…dan harap2 majlis ni cepat habis…sampai giliran aku, masa jalan atas pentas aku amik fail skrol tuh ngan diiringi muzik orchestra mcm crite triller…suspen gle…

Lepas konvo?

Macam biasa…bergambo sekeluarga…pastu balik sbb memasing sume dh lapo…aku pon nk balik cepat sbb ngantuk…nex weeknye tuh aku x bersemangat nk kerje sbb sebok kene tgk member2 kejuruteraan yg konvo time week days..huhu..skali lagi, mak aku asyik call je…die suruh amik gambo dlm studio..yelah..aku amik…melayang rm 80 untuk gambo je…aku amik ngan ayed kt seksyen 15 (atas nasehat scott…huhu)…


Alhamdulillah…akhirnye tamat satu perjalanan..skrg aku kene tumpukan perhatian pada satu lagi perjalanan yang sedang aku tempuhi..ya! x lain x bukan…pengajian master aku ni ha yg semakin menghimpit aku sikit demi sedikit..insya Allah, boleh punye…aku percaye aku leh buat..cume kekadang tuh aku kene sungkit skit diri aku ni yg sedikit malas skrg…huhu..asyik Monday blues je pon x ok jugak kan…

No comments: