Wednesday, April 16, 2008

Private practice....

tuuuut...tuuuuuuuuuttt.....

Salam bahagia....:P

Ok..aku skrang dh habis download semua episod private practice...hahaha..tentunya aku suka! hehehe..semua episod die aku dh layan...maklum la episod Private practice ni pon x semegah mana pon..ade 9 episod je pon..:p

seperti biasa...tarikan utama aku kat siri nih mestilah kat Dr Addison..hihihi..bg aku die ni xla superb cantik (kalo nk bandingkan ngan Katherine Heigl tu :P) tapi xtau la...ade something yg buat aku suka kat die..maybe lakonan die ke...hehehe...
yang pastinya...crite nih mmg lain berbanding Grey's Anatomy..lebih relaks dan lebih ringan jalan critenye...tapi masih boleh menarik minat aku terutamanya part2 konflik dan twist yang ade dalam crite ni...so far, ape yang boleh aku katakan...crite nih masih superb tapi di hatiku masih lagi kukuh terpahat...Grey's Anatomy...:P





No comments: