Sunday, June 17, 2007

Back to Basic..hehe


ok...dh pukul 3 pagi dh ni dan aku masih blom tdo lg...hehe..buat ape?..hehe..tgh buat report utk research filogenetik aku yg baru je habis...pagi td pkl 11 Dr. Zeti call aku mintak siapkan report nih...paling koman hantar hari slase nih..hehe..kantoi lak pg td..walaupon dh pkl 11 tapi sbenarnye aku tgh tdo mase die call tuh..hahaha...gile ke cuti2 nak bangun pagi2...mesti la tdo smpi tgh hari...lgpon pg td mendung, so mmg sesuai la nk tdo smpi tgh hr...bkn slalo kan...betul x geng? (Betul!...hehehe)...ok berbalik kepada cerita aku...report nih dari tadi aku ngadap x banyak pon yang dh siap...x tau la samade aku taip lembab macam ayam patuk jagung ke ataupun aku mmg xda mood nk karang2 perkataan nih...sambil2 wat report nih sempat donlod film Babel ngan fight club...yang pastinya dua2 film tuh film Brad pitt..hihihi..insyaallah kalo xda aral melintang..esok siap la donlod dua2 film nih...hihihi...hurm...ok..aku rase otak aku mcm dh blur...rase2 nyer pasni aku x continue balik wat report tuh...mau mereng kot kalo aku smbg balik...lagipon konsentrasi aku terganggu dengo degkur pojan yang tgh kusyuk tdo kt sofa nih..hihi..tecabar nafsu tdoku...hahahaha..naseb baik la si scott ni pon x tdo lg...tah buat ape ntah dpn laptop tuh...hari pon dh makin menginjak ke pagi...kadaan dh semakin sejuk (sebab hr nih dr tgh hr td smpi ke mlm hujan x henti2..hihihi)..mata aku pon makin berat...fikiran pon dh makin serabut...perut pon dh makin lapar (td mkn ruski tomyam je sbb hujan, malas nk kuar...hahaha...salah sendri la...)...macam rasa nak tdo tapi rasa hati macam xnak tdo...hish!

No comments: