Sunday, June 24, 2007

Dedikasi ini khas ditujukan buat rakan-rakanku... =P


Ok..buat pengetahuan semua...minggu ni adalah suatu minggu yang agak sukar buat aku...first, minggu ni aku busy...kene buat full report untuk research aku...pastu kene pulak rush untuk buat note tuisyen bagi bulan julai...tapi tu sume x la merungsingkan aku...biasa la keje kan...bile dh stuju nk keje mcm ni kene la trime...hahahaha...

tapi yang menyedehkan...hari selase ni bersamaan 26 jun 2007...dengan rasminya member2 aku blah secara terus...diulangi!...secara terus! dari bumi UKM ni atau lebih umum bumi Bangi...dan ini bermakna cuma aku sorg je la kt bumi UKM ni meneruskan pengajian aku...huhuhu...sedey dah...xda lagi la malam2 nk lepak ngan dieorg..kini ape yang aku ade hanyalah member housemate aku ngan member2 sekerja (yg dikatakan bukan staff Inbiosis!...hahahahaha)...ok..balik kepada mood sedey...bukan ape...member baik aku ni mmg rapat ngan aku sejak dr sekolah lg...so, this is the ultimate saperation la kirenye..sbb dulu pas skolah...jumpe lg kt matriks...then, kt ukm pulak for another 4 years..so, congak2 dlm 7 tahun la ktorg berkawan..hurm..lame gak...kalo budak dh msk darjah satu dah...well, nak buat mcm mn...setiap org mmg bile mase tertentu akan berpisah...dieorg pun ade life msg2...same mcm aku..ini jalan yg aku pilih...dieorg jugak ade jalan yg dieorg pilih... semuanya takkan same...bila ade permulaan pasti ade penghabisan..bile ade perjumpaan pasti ade perpisahan..bila ade kehidupan...pasti suatu hari nanti ada kematian..itulah ironi kehidupan manusia...At least..harap2 lepas nih aku hrp dpt jumpa lagi dieorg..hihihi..

Oleh itu, aku nk amik kesempatan utk mengucapkan selamat memulakan penghidupan baru sebagai orang yang telah bekerjaya..Yup! kehidupan korang lps ni pasti jauh gile berbeza...bersedia je la...Selamat utk Zaid (duk Merlimau pas ni sbb keje Sime Darby), zuhair (sime darby gak), sensek (skrg jd cikgu sementara kt PD tapi hjg thn ni jd lecturer kt politeknik), tengku (bakal staff bank pembangunan), pejal, aie (bdk ni nak g India...hahaha), Yazid, Kumbang, Emon (RA kat UTP...gaji die rm 1800..mahal kan? smbl2 tu die smbg master) dan ramai lagi yang x muat kalo nk tulis kat sini....hahaha...kalo ada rejeki..kita jumpa lagi...

biasa la...perpisahan ibarat pelangi petang..ia datang dan ia pergi...ia juga sesuatu yang normal utk kehidupan manusia..seperti siang dan malam..silih berganti...datang dan pergi...hihi..sila bertabah Mr. Barrock! v(^.^)/

No comments: