Thursday, May 5, 2011

Perubahan bagi tahun nih..

Diam tak diam, tak sangka akhirnya masuk bulan May dah..tahun ni setakat bulan April nih, aku rasa kehidupan aku tahun ni agak slow lah..maybe sebab dah sebok ngan kerja (kerja..OT..balik..makan..tdo..kerja balik..) membuatkan aku tak sempat nak buat benda-benda lain..Rasanya tahun ni blom lagik aku join marathon ke..trip bercoti ke..Bila cuti pon kadang kala kena kerjalah pulak..kalo tak kerja..mesti ade hal nak buat...Jadi mulai saat ini! (dengan gaya bersemangat dan lobang hidung kembang kempis! ) aku nak mula mencorak kembali hidup aku..Yaay!

Sebagai balasan, aku dah reserve hari untuk 2 acara marathon...dan pada masa yang sama aku dah tuka template baru blog ni (hahaha..) kali ni warna biru supaya sedap mata memandang dan simple (supaya tak serabot jugak..)..seterusnya aku dah reserve 4 may nih untuk g Jusco card day kat jusco Balakong..(hehe..ni kira jugak ke?)..

Hujung bulan May kalo jadi aku nak bercoti ke pulau..Pulau mana? Tak sure lagi..tapi sempat lagi nih kalo nk g..tak sabar rasanya nak lari kat tepi pantai secara slow motion (mcm dalam cerite Baywatch..hahaha) tapi sayang perut aku nih terboroi lak..terpaksa lari sambil tahan nafas..adeh!

Lepas ni nak fikir plak plan yang lain...

Kawen?

..

....

......

............

Aaaaa..nanti lah.. ~~

No comments: