Monday, December 3, 2007

Bengkel Penyelidikan INBIOSIS 2007

Hahaha...pada 20-22 November lepas...aku join la bengkel penyelidikan lab inbiosis nih...lokasi? dkt avillion PD...yang pastinya tmpt tu mmg superb beb...mmg cantik...kirenya hotel 4 bintang lah ni..hahaha..spt biasa..bengkel ni nak bincangkan la research yg dh dibuat dek student2 ni tapi pd mase yg sama bercuti gak...ok ni ade beberapa bingkisan utk tatapan semua...
Hari pertama sampai kat Avillion...kelihatan Ada sedang tabah menunggu bilik dari En Yus Seperti biasa, selepas dapat bilik masing-masing..bergambo dulu..dari kiri, aku, kak cha, rumi, is, sarah, Ada, Zaa....

Selepas tuh...jalan2 kat pantai sambil makan2...huhu..:PKak cha malu2 sbb dpt mkn seblah Apai sambil aku tgh usha nk paw goreng pisang..:P
Sesi breakaway dari aku, analone ngan Ada..

Seperti biasa, lepas makan..s.ume suka hati..:)
Dalam dewan...Sue ngan Analone cube nk jadi Daisy Duck..

Pemandangan semasa konferen..:PTime borink x tau nk wat apo...lukih...

Gambo kenangan semua yg join bengkel...Cari yg mn satu aku...?

Sesi perbincangan mengenai research masing2 antara presiden Poerta Rico (aku) ngan Menteri Hal Ehwal Wanita dan Kekeluargaan Cuba (Analone)..Tiada dalam gambo..Ali, Rumi, Kak Cha, Sue, Sarah, Apai, Zaa, Ada ngan Is...juga tidak terdapat di dalam gambo...Aishah klemak..huhuhu :PSesi bergambo sebelom balik...


Hari terakhir meninggalkan PD...huhuhu..sedey seh!Semua org tgh tunggu Kak cha jemput....:P..kelihatan Ada melayan blues, Ali bertepuk girang, Ana malu2 kambeng, Is tgh blur, Sarah xtau tgh watpe dan Zaa tgh berfikir secara serius...tidak terdapat dalam gambar Barrock (sbb tgh amik gambo...huhu :P)

1 comment:

AnALoNe said...

huhu..slambe beb kutuk aku daisy duck..=p