Monday, September 3, 2007

Edisi Merdaka...31 Ogos 1957

Ok...kali nih tentang merdeka...
Untuk tahun ni genaplah sudah 50 tahun Malaysia merdeka...mase malam 30 Ogos tuh...

ape yg aku buat?

hahaha...aku duduk rumah sorang2 korang tau tak...huhuhu..

dah kenape duduk sorang?

1. sebab semua housemate aku kuar tgk bunga api...ade kat Putrajaya..

2. sebab aku tunggu bapak aku ambik...die nk bawak balik kampung lepas amik adik aku kat Gombak..

3. sebab sume member yang aku ade..balik kg..so, kes xda member lah ni...

4. aku nk kuar tapi xda geng...

Buat ape kalo dah sorang tu?

gile Boring!...aku minum..salah!...aku makan...salah!..aku duduk...salah!..semua rase x best..semua boring...bukak internet..salah!..huh! last2 aku duduk kat luar pagar sambil layan blues sorang2...teringat pulak time merdeka mase tgh blaja kat ukm...yg aku ingat first year...mase merdeka aku kat UPM..tgk bunga api klcc dari kolej k10 UPM...second year kat ukm kat dewan gemilang...third year, aku g putrajaya tgk konsert merdeka...time tuh aku ingat siti sarah joget ala2 ulat nangka...fourth year...xda kemana..duk bilik je...borak2 ngan member2 aku sambil tgk vcd...malam time tuh hujan gerimis turun...menggambarkan hatiku..chewah!..hahahaha

pastu..ape berlaku?

xde wat ape...sampaila pkl 12 aku tgk Tv sambut merdeka...no feeling!..sbb bosan gile...12.30 tgh mlm baru la bapak aku sampai...jam katenye dari Gombak...Ok la...pastu..dari Bangi g seremban lak amik adik aku...Jam lagik...hampeh btol...last2 sampai umah pkl 4.00 pagi... Tdo...tdo...tdo...Jangan cakap aku x patriotik...rerotiknye...aku bosan je...tu yg xda feeling tuh..Babai!


No comments: