Wednesday, January 25, 2012

Part Time Job

Untuk tahun ni..impian aku untuk kumpul duit sebanyak mungkin..Dan bekerja keras...

Untuk kumpul aset..buat investment..beli rumah..kawen... hehehe...

Jadi dari Januari lepas, bersemangat nih..buat overtime..kumpul duit..cut cost untuk benda-benda yang macam tak berapa perlu..hehe..(sejak akhir-akhir ni pandai plak buat pengurusan kewangan sendiri)...Dan jugak..buat kerja part time...apa kerja part time tu?

hehe..sbenarnya aku keje sikit-sikit casting untuk belakon iklan-iklan..jadi pak pacak je..terima kasihlah kat member aku, Cik Jannah yang 'membuka' jalan ni..Alhamdulillah jugak, company tu masih panggil kalo ade job..xselalu tapi payment best..lagipon aku pon macam minat je..Jadi layan je..

Jadi...untuk tahun ni..Cogan Kata aku adalah..

SEDIA BERKHIDMAT..

The sekian..







No comments: