Monday, September 26, 2011

Day 2 – Your Favorite Movie

Day 2 – Your Favorite Movie

Aaaa...soalan ni amat amat amat susah untuk dijawab..sebabnyaaaaaa.....kerana...

Aku kipas susah mati MOVIE...

Semua genre aku suka..kalo aku suka..aku simpan..kalo x best lepas tengok terus aku delete..tapi seperti biasa aku suka filem komedi terutama sekali filem-filem spoof...of course lah yang terbaik sekali aku suka filem-filem Scary movie..


Filem adalah perantara budaya..jadi tak kira bahasa apa (asalkan ada subtitle..haha) aku layan...

so berbalik kepada topik movie pilihan (eh! kejap movie..kejap filem..pening kepala...) jadi aku memilih


The Love Guru (sebab aku tengok movie ni dah berpuluh kali tapi masih tak jemu)


50 First Date (dengan mata berkaca-kaca..)


Hantu kak Limah Balik Rumah (sebab filem ni buat aku teruja nak tengok filem melayu..hehe)


*note to myself >>>> seperti biasa nak movie lah..bukan movieS..huhu..



No comments: