Sunday, February 13, 2011

Hari ahad yang lama ku tunggu..

Since dah lame aku xupdate blog..Hari ni, after few weeks ups and down...finally, harini aku dapat rehat sepuas-puasnya....

Jangan xtau dari pagi tadi sejak bangun tdo..apa yang aku buat cuma baring sambil tengok movie, makan, baring balik..surf internet....tu je...

Best gile! dah lame aku xwat camni sebenarnya..hehe...hari-hari kerja...

sebenarnya..tadi aku baca balik entry blog2 yang aku publish dulu...dulu entry2 aku kinda funny and quite childish..haha..but then, makin lama makin serius..maybe kehidupan aku telah memamah segalanya..adakah aku sekarang masih lagi lucu?

Why so serius? life is so short...

Huhu..guess i need to find something...mungkin ini jawapan kenapa sesetengah orang buat perkara-perkara yang 'out of mind' yang totally bukan diri mereka sebelum ni..kini aku yang telah rasakan..haha..

No comments: