Friday, December 5, 2008

Makan..makan..dan makan....

Aii..dh lame rasanya tak keluar jalan-jalan..makan-makan...cuci mata...razz

hari tu sempat turun-turun ke klcc...

seperti biasa acara makan-makan harus diutamakan..

singgah kat food court KLCC...

Laksa Sarawak
huhuhu..dah lame tak layan..jadi, haritu layan la set laksa sarawak kat food court (sebenarnya laksa shack!)..set laksa sarawak RM 15.90 (laksa Sarawak+otak-otak 2 keping+bandung cincau)..Okaylah...tak superb...tapi tak teruk...huhuhu


pas makan laksa...nafsu makan aku makin tinggi...jadi, aku layan pulak...

Hot dog 1901 aku pilih yang beef country...1 hotdog RM 4.90..kalo nak tambah cheese cuma tambah RM 1.00 je...oklah! memang sedap dan memnuhi citarasa..lagipon 1901 adalah kedai francais milik rakyat Malaysia..so! sokonglah produk Malaysia...! teet!

Yummy!

dan tu..jalan-jalan ke sana ke mari sebelum balik..singgah jap kat kedai roti Boy...

Roti Boy (mexican Bun) Roti dia yang famous nih..memang kena layan..baru RM 1.90 je seketul..(betul ke seketul?) dan juga roti coklat..baru RM 1.80...minuman pulak..? layam 100 Plus...

Bila sampai rumah....masih lagi hampeh terasa nak makan je...layan pulak..

Donut J.co... ada 6 perisa aku layan..perisa mint, full chocolate, chocolate almond, peanut butter dan lagi 2 tu aku tak ingat suda...layan je...lagipon donut ni orang blaja..teet!

selepas tengok brita..member bantai nak makan spagetti la pulak..layannn!

spagetti buatan sendiri- mushroom spagetti... sbenarnya paste die beli yang tin tu je...teet!

Hai...memang aku ni takleh berdiet la nampaknya..makan macam ratu anai-anai...Jadi..minggu ni kena rajin berjogging bersama 'teman tapi mesra' aku..wakakaka!

No comments: